Du er her. Tiset Jagtforening > Flugtskydning
6534 Agerskov 6510 Gram
Tlf. 74 83 38 80 Tlf. 29 91 32 85
flenghus@hotmail.com

Henning S. Hansen (instruktør) Henrik Grosbøl (instruktør)
Nyboder 68 Herredstedtoft 4A
6520 Toftlund 6520 Toftlund
Tlf. 29 47 27 63 Tlf. 25 32 35 01

Heinrich Larsen (instruktør) Søren Martensen
Toftevej 1B Parkvej 2
6630 Rødding 6510 Gram
Tlf. 21 34 90 75 Tlf. 41 98 25 10

Jens Mortensen (instruktør) Mona Jessen (instruktør)
Byggebjerg 22 Rolighedsvej 20, Arnum
6534 Agerskov 6510 Gram

mail: jmm@bbsyd.dk

redigeret 26-3-2018

Velkommen til hjemmesiden for flugtskydning i Tiset jagtforening.

Flugtskydningsbanen er beliggende på Landbomarken 3a, Tiset, 6510 Gram. Vi kan pt. tilbyde skydning på jagtbane, trap samt til præmieskydninger og specielle skydninger, forskellige serieskydninger og ræveskydning.

Banen har, udover et nyt moderne og rummeligt foreningsklubhus og topmoderne kastemaskiner også betalingsanlæg og ifm. etablering af en helt ny vej til skydebanen, er der blevet etableret fibernetforbindelse. Der er nu mulighed for at betale med mobilpay på banen.

Til at betjene de mange skytter der bruger banen henvises til ovenstående udvalg.

Derudover har vi tilknyttet yderligere to uddannede instruktører som eksterne hjælpere.
Henry Johansen er også instruktør
Leo Rasmussen                instruktør

Dertil kommer flere "tilkalde-hjælpere"

Udover bl.a. præmie- og holdskydninger, er banen åben for træning, i Marts mdr. er banen åben om lørdagen. Fral April måned frem til August mdr., hvor træningsskydningerne foregår hver torsdag fra kl. 17.00 – 21.30, derudover er den også åbne nogle lørdage SE I KALENDEREN FOR HVILKE LØRDAGE BANEN ER ÅBEN. I september er banen igen kun åben om lørdagen. Derefter er banen lukket frem til marts måned, dog med undtagelse af den 28. december, hvor den traditionelle nytårsskydning afvikles.

I det kommende år vil der blive etableret støjvold omkring den nordlige og østlige del af banen, så vi uden at genere naboer kan få fuld skydetid på banen. Arbejdet med etablering af støjvolden  vil stå færdig i løbet af 2018. Selve opførelsen af støjvolden vil ikke komme til at blokere for skydeaktiviteterne på banen.

Har du spørgsmål eller ønsker vedr. flugtskydning, er du velkommen til at kontakte  udvalgsmedlemmerne, som du kan finde kontaktoplysninger på i oversigten over bestyrelse og udvalg.

Venlig Hilsen
Flugtskydnings udvalget.